Glad prick med problem.

1.Det är skit kallt ute, jag vil baral att våren ska komma. 2. Det är något fel med min rygg sen jag körde sälen på träning (HAHA!). 3. Har fortfarande inte aktiverat mitt bankomatkort, så det MÅSTE göras imorgon(när jag ska åka till stan med Mickan :D). Ja sen har jag nog inget att gnälla på, haha.

Idag drog jag till gymmet, körde 40 min crosstrainer och sedan lite styrka, mage, rygg och armar. På gymmet träffade jag Casper och robin(mina nya träningspolare, haha). Efter vi gymmat, var det badkläder på och där med bad. Det var skit kallt, frös som fan. Men det var super trevligt. Nu ska jag vänta på maten, är jäääääätehungrig ju. Kyssar på munnen.


Önskar attman kan såhär varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0