väntar

ÅRET 2009.
Hur har året nollnio varit för dig? Riktigt bra kan jag tycka, bror på vad jag ville ha ut av året.
Bättre än förra året? Jag tror det iallafall, eller JA det har det.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Gud det finns massor.
Har du flyttat under år nollnio? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Haha, en jävla massa
Isåfall vilken? En som blev min favvo mot slutet av året är, Life after you med Daughtry
Har du druckit alkohol? Nej
Har du kysst en främling? nop
Fått barn? nej och det tackar jag för

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? inte så bra kanske, men det bror ju på hur jag ville att den skulle gå.
Har du varit kär? Inte helt på riktigt
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jag tror det
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej, men det vore kul
Vart otrogen? nop


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? JA..
Isåfall vad? Det får ni inte veta.
Har du skämt ut dig? Haha, det är det jag lever för
har du ljugit för en vän? Nu blev jag osäker..
Har du varit ute en hel natt? Nja inte en hel
Har du varit  hos polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Inte en hel natt
Har du sovit i samma säng med ngn av samma kön? Yes box
Har du velat bankat skiten ur någon vän? Nej


FRITIDEN

Slutat skolan för detta år? Hur menar du med detta år?
Fått jobb? Neej och det suger.
Köpt julklappar? Yes, typ en (a)
Shoppat kläder?  En jäkla massa
Köpt något du ångrat? Haha skojar du! hälften av det jag köpt, okej överdrivet men mycket ångrar jag.
Ätit fin middag? Ja, vad år fin?
Gått på krogen? Haha faktiskt, var på MP
Blivit utslängd ? Nej så långt gick jag inte.
Tränat? Sjävklart, det är typ mitt liv! 
Ätit massor av godis? Haha den andra saken i mitt liv, det jämnar lixom ut sig.


VÄNSKAP.

Har du förlorat en vän? Ja, personen kom och gick. 
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ny och ny vet jag inte, men har fått bättre kontakt
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej det tror jag inte, inte så allvarligt iallafall
Har du ljugit för en bästavän? Nej,
Har du haft en relation med en vän? nop, eller hur menar du?
Har du många killkompisar? Annorlunda fråga, men jag har så jag klarar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0