Lördag var det va?

Jag har verkligen inte koll på dagarna längre, känns ju som lördag hela tiden. Menmen, Vet att jga har varit sjuukt dålig på att blogga men jag har faktiskt inte haft någon tid till det. Jag började skriva ett inlägg igår, men jag han inte klart, haha. Men igår var jag iallafall och köpte lite saker till rummet hemma hos pappa och sedan hälsade jag på mamma i lägenheten och målade lite där. Sen åt jag middag med aneta, jocke och kusinen alvin. Mycket trevligt.

Idag då, jo jag ska umgås med Julia och Alle hela dagen. Vi ska först gå runt och kolla i affärer, hoppas på en fika, haha. Sen så blir det nog lite filmkväll senare. Nej nu ska jag börja göra mig klar. K I S S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0