S T O C K H O L M S S T A D !

Godmorgon älsklingar!

Sovit gott? Har jag gjort i alla fall. Gick och la mig tidigt igår, runt tio där. Vilket behövdes jag har gått och lagt mig sjukt sent de senaste dagarna och vaknat sent. Men idag gick jag upp klockan kvart i sju, på min löparskorna och ut. Sprang igår också så hade inte så höga förväntningar idag, men det gick faktiskt riktigt bra måste jag säga. Måste börja springa längre nu bara, snart ska jag ha börjat springa milen.

Ja har precis ätit upp min frukost och ska snart borsta tänderna m.m. Idag ska jag tillbringa dagen i vår trevliga stad. Ska åka dit med två härliga tjejer, stefanie och karolin. Ska bli suuuper najs. Ni får ha det så gött everybody. K i s s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0