Saknar redan...

Sista dagen innan skolavslutningen och jag är inte alls pepp. Jag vill inte sluta och jag ser inte fram emot sommarlovet. För jag vet att när det är slut så kommer jag inte gå tillbaka till den skolan jag brukar och träffa alla de underbara människor som jag brukar. Visst jag kommer få nya vänner, vilket är kul men fortfarande...Jag vill ha mina gamla kvar hos mig. Nu blev jag fett deprimerad, så nu pratar vi om att det faktiskt inte är slut en. Jag har en dag till på mig att umgås med alla fina människor, så seee yaaa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium/linje har du sökt till och har någon av dina klasskompisar sökt till samma? :)

2010-06-14 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0